زیر آسمان خدا

زمین شناسی معدن اجتماع اقتصاد قرآن

زیر آسمان خدا

زمین شناسی معدن اجتماع اقتصاد قرآن

پرتغال

در بازی پرتغال هلند کاپیتان هلند به کاپیتان پرتغال می گوید چرا اینقدر خشن بازی می کنید فیگو جواب می دهد

کمال همنشین در من اثر کرد و گرنه من همان پرتو که هستم
منظور فیگو از همنشین ایران است.

قاچاق بنزین

قاچاق بنزین یک حقیقت است و به واسطه تفاوت بسیار زیاد قیمت بنزین در کشور ما وکشورهای همسایه منبع کسب درآمد هنگفت برای عده ای شده و یک رانت بزرگ برای عده های ایجاد کرده است .همین مساله باعث شده تا دولت برای حل مشکل مشکلات زیادی را برای آینده ایجاد کند مشکلاتی نظیر سهمیه بندی بنزین در کشوری که بزرگترین منابع نفتی جهان را دارد بسیار خنده دار است .
دولت می تواند به سادگی مابه تفاوت قیمت واقعی بنزین و قیمت موجود را به صورت مستقیم یارانه به مردم (تک تک ایرانیها وبه صورت برابر) بدهد وافزایش تمامی خدمات و کالاها را به نسبت افزایش قیمت بنزین اعلام و نظارت کند وبه این طریق به سادگی مشکل حل می شود.

من یک فوتبالیست هستم، نه یک مدل عکاسی

پیشنهاد یک دندانپزشک به رونالدینیو



ستاره فوتبال دنیا و تیم ملی فوتبال برزیل باید هر چه سریعتر برای درست کردن انحراف دندان‌های جلوی خود به دندان پزشک مراجعه کند.

هفته‌نامه اشپیگل به نقل از نشریه ورزشی روند با اشاره به این مطلب نوشت: برای بسیاری این سووال وجود دارد که چه معمایی در وجود بهترین فوتبالیست جهان نهفته و او در مورد دندان‌های خرگوشی خود چه فکر می‌کند؟ یوزف روزیو دندان پزشکی که اغلب فوتبالیست‌ها حرفه‌ای برزیل تحت مشاوره او قرار می‌گیرند، در این‌باره گفته است که انحراف دندان‌های جلوی رونالدینیو باعث بالا کشیدن لب‌های او می‌شود و به همین علت او باید بیشتر از طریق دهان نفس بکشد.

به اعتقاد این دندانپزشک، در چنین شرایطی کارایی یک فوتبالیست در مقایسه با دیگر فوتبالیست‌هایی که به طور طبیعی نفس می‌کشند، به میزان ‪۲۲‬ درصد کاهش می‌یابد.

او تاکید کرده‌است که درست نکردن دندان‌های رونالدینیو قطعا بر کارآمدی این ستاره پرفروغ فوتبال دنیا تاثیر می‌گذارد.

رونالدینیو در مصاحبه با نشریه روند در این‌باره گفته است:
من مساله‌ای برای مراجعه به دندان‌پزشک نمی‌بینم و تا زمانی که دندان‌هایم سالم هستند و ناراحتی برای من ایجاد نکرده‌اند هیچ تغییری در آنها نخواهم داد.

وی با بیان اینکه چرا باید از دندان‌هایم ناراحت باشم، تصریح کرده است که من یک فوتبالیست هستم، نه یک مدل عکاسی.

ستاره ‪ ۲۶‬ساله تیم ملی فوتبال برزیل بدون توجه به پیشنهاد پزشکان به این نکته اشاره کرده است که آیا در میان فوتبالیست‌ها لبخند زیباتری از لبخند من وجود دارد؟
رونالدینیو اظهارداشته است که من مطمئن هستم افراد زیادی نیز وجود دارند که دندان‌های مرا دوست دارند.