زیر آسمان خدا

زمین شناسی معدن اجتماع اقتصاد قرآن

زیر آسمان خدا

زمین شناسی معدن اجتماع اقتصاد قرآن

زندگینامه کاندیداهای دهمین دوره مجلس دلیجان و محلات

************************************************************************


تو اینترنت جستجو کردم تا زندگینامه کاندیداها رو ببینم  چیزی پیدا نکردم حتی کاندیداهای شاخص را.

اما داخل شهر بنرهایی به طول 15 متر هم از ساختمانها آویزان بود طوری که یک آدم مطلع می گفت هزینه تهیه این بنر 2 میلیون تومن است.

من برای سووالم که کاندیدایی که از اینترنت که شاید بخش زیادی از مشکلات جامعه را می تواند حل کند استفاده نمی کند چگونه می خواهد مشکلات پیچیده جامعه را سروسامان بدهد جوابی پیدا نکردم. خلاصه نتونستم اینترنتی شناختی از کاندیداها پیدا کنم .

سرعت اینترنت هم همزمان با نزدیک شدن زمان رای گیری رو به موت رفته است.

دوستان اگر کسی زندگینامه ای از کاندیداهای دهمین دوره مجلس دلیجان و محلات دارد بفرستد تا هم من استفاده کنم هم برای عموم به نمایش بگزارم.

ایمیل من :

saiedmehdinasrollahi@gmail.com


********************************************************************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد